Nacházíte se zde: Úvod Vše o nákupu Často kladené dotazy
Často kladené dotazy
Přečtěte si nejčastější dotazy našich zákazníků
Doprava a doručení
Jaké způsoby dopravy nabízíte?
Nabízíme možnost výběru ze dvou základních způsobů dopravy:
Česká pošta - Balík na poštu
Česká pošta - Balík do ruky nebo GLS Kurýr
V závislosti na Vašich preferencích si můžete zvolit, zda chcete zásilku doručit až domů nebo na pobočku České pošty. V případě že zvolíte možnost doručení na adresu, je volba dostupnějšího a výhodnějšího dopravce na nás.
Jak dlouho trvá doručení?
Snažíme se, aby k Vám zásilka dorazila v co nejkratším čase. Doba doručování záleží na finálním dopravci, obvykle však trvá další 1-2 pracovní dny.
Kolik stojí doprava?
Doprava je zcela zdarma.
Je balení zrcadla dostatečné a přeprava zrcadla bezpečná?
Naše firma má rozsáhlé zkušenosti s bezpečným balením a přepravou zrcadel, díky čemuž je poškození velmi vzácné. V ojedinělých případech poškození zajistíme rychlou náhradu po vyplnění protokolu o škodě při převzetí. Zaručujeme Vám bezstarostný nákup a spolehlivost našich služeb.
Jak mohu sledovat mou zásilku?
Po vyexpedování zásilky obdržíte trackovací údaje přímo od dopravce. Ve většině případů lze aktuální polohu balíčku dohledat online.
Platba
Jakým způsobem mohu provést platbu?
Vybrat si můžete hned z několika platebních možností, včetně rychlé online platby. Všechny platební alternativy jsou zajišťovány předními poskytovateli, pro maximální bezpečí vašich osobních údajů. Více informací naleznete v sekci Doprava a platba.
Vrácení zboží a reklamace
Jaká záruka se vztahuje na moje zboží?
Záruka je vždy 2 roky.
Co mám dělat když mi zboží dorazí poškozené?
Ihned nás kontaktujte e-mailem. Pošlete nám číslo Vaší objednávky, fotky poškozeného produktu a popište problém. Neinstalujte poškozené zrcadlo!
Platím poštovné když reklamuji zboží?
V případě, že poškození vzniklo naší vinou, poštovné neplatíte. Vaší povinností je zrcadlo pouze pečlivě zabalit a my k Vám kurýra pošleme na naše náklady. Pokud se jedná o chybu na straně zákazníka, jsme schopni kurýra zprostředkovat, ovšem náklady na dopravu si hradí zákazník sám. Za 900 Kč nabízíme službu doručení krabice připravené na pouhé vložení zrcadla a bezpečný transport.
Produkty
Doporučujete výběr dotykového tlačítka nebo přímé zapojení zrcadla do elektřiny (vlastní spínač)?
Volba závisí na individuálních preferencích každého zákazníka. Pomocí dotykového tlačítka můžete ovládat itenzitu osvětlení. Pokud ovšem preferujete čistý design zrcadla doporučujeme zvolit napojení zrcadla na vlastní spínač.
Může být dotykové tlačítko hůře ovladatelné pokud je zrcadlo zamlžené?
Čidlo dotykového tlačítka je za zrcadlem, zamlžení proto nezpůsobuje žádný problém.
Kde je umístěný senzorický vypínač osvětlení zrcadla a jak funguje?
Senzorický vypínač je umístěný na čelní straně zrcadla. Tento vypínač reaguje na pohyb ruky před zrcadlem, až do vzdálenosti 6 cm, což vám umožňuje snadné a hygienické ovládání osvětlení bez dotyku.
Je LED osvětlení odolné vůči vlhkosti a páře která se vyskytuje v koupelně?
Ano, naše zrcadla jsou odolná vůči vlhkosti i páře, která se v koupelnách běžně vyskytuje.
Jakou barvu světla mi doporučíte?
Záleží kde a za jakým účelem chcete zrcadlo využívat.
Teplé světlo (kolem 3000K) – Je měkké, příjemné, s nádechem žluté barvy. Hodí se do relaxačních prostor, jako je ložnice nebo koupelna, kde vytváří útulnou atmosféru.
Neutrální světlo (kolem 4000K) – Připomíná denní světlo, což je ideální volba do koupelen. Poskytuje věrné podání barev a jasné osvětlení pro detailní činnosti, jako je líčení nebo holení.
Chladné světlo (kolem 6000K) – Má modravý odstín a je velmi jasné. Hodí se pro prostory, kde je vyžadováno vysoké osvětlení a kde chcete zřetelné, ostré světlo, například v moderních koupelnách nebo pracovních prostorách.
Pokud tedy vybíráte zrcadlo do koupelny, kde by mělo plnit funkci primárního zdroje světla pro líčení nebo holení, zvolte neutrální osvětlení. V případě, že má osvětlení u zrcadla sloužit pouze jako doplněk interiéru, například v chodbě nebo v ložnici, doporučujeme Vám variantu teplého, měkkého světla.
Je osvětlení zrcadla dostatečné? Nemusím se bát, že se v zrcadle při líčení/holení neuvidím?
Ano, zrcadlo poskytuje adekvátní osvětlení, ale nemělo by sloužit jako jediný zdroj světla v místnosti. Jeho hlavním účelem je dekorativní funkce a nasvícení detailů. Pro celkové osvětlení koupelny doporučujeme LED zrcadlo doplnit o hlavní světelný zdroj.
Jaký typ osvětlení zrcadla je nejvhodnější pro líčení/holení?
Nejefektivnějšího osvětlení pro líčení/holení dosáhnete, pokud zvolíte osvětlení po celém obvodu zrcadla.
Pamatuje si zrcadlo poslední nastavení intenzity osvětlení?
Ano, zrcadlo si pamatuje poslední provedené nastavení.
Pokud si objednám vyhřívání zrcadla, jak se zapíná?
Topná rohož se zapíná pomocí zabudovaného dotykového tlačítka. Standardně jej umísťujeme dolů na střed zrcadla. Na indiviuální požadavek jsme schopni topnou rohož napojit na LED osvětlení, či vyvést na externí spínač.
Jak dlouho trvá, než se zrcadlo odmlží?
Zamlžení začne ustupovat během dvou minut a do pěti minut by mělo být zrcadlo zcela odmlžené. Pro nejlepší efekt je vhodné zapnout topnou rohož ještě před sprchováním, aby se zrcadlo dostatečně předehřálo a zcela se tak jeho zamlžení předešlo.
Vypne se nahřívání zrcadla automaticky nebo je nutné ho vypínat ručně?
Vyhřívací systém neobsahuje vestavěný časovač, což znamená, že je nutné vyhřívání manuálně zapnout a následně i vypnout.
Mohu na zrcadlo použít parní čistič?
U zrcadel z řady PREMIUM můžete parní čistič použít, avšak u zrcadel z řady STANDARD se tomuto typu čištění vyhněte.
Jak je to se zapojením zrcadla? Je u zrcadla vývod do zásuvky?
Zrcadlo není navrženo pro přímé zapojení do elektrické zásuvky. Na jeho zadní straně se nachází připojovací kabely, které je nutné propojit s kabelem napájecím. Doporučujeme, aby instalaci provedl kvalifikovaný odborník.
Je police kterou mohu přidat k zrcadlu také podsvícená?
Ne, police podsvícena není.
Jaké velikosti zrcadel nabízíte?
V naší nabídce najdete širokou škálu rozměrů. Pokud máte specifický požadavek na rozměr zrcadla, kontaktujte nás e-mailem.
Poradíte mi s výběrem toho správného zrcadla?
S výběrem Vašeho vysněného zrcadla Vám rádi pomůžeme. Nebojte se nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.
Objednávky
Mohu sledovat stav mé objednávky?
Aktuální informace zasíláme na e-mail, který jste uvedli v posledním kroku objednávky. Vytvořenou objednávku Vám potvrdíme, průběžně Vás budeme informovat o jejím stavu a nakonec také o expedici a doručení.
Jak provést objednávku?
Nabízíme mnoho produktů, které lze konfigurovat. Po vybrání produktu zvolte rozměrovou variantu a komponenty. Poté už jen produkt přidejte do košíku, vyplňte fakturační a dodací údaje a zvolte si způsob platby. V případě nejasností ohledně objednávky nebo technických problémů nás kontaktuje e-mailem.
Jak provést změnu nebo storno objednávky?
Změnu nebo storno lze provést maximálně do 24 hodin od vytvoření objednávky prostřednictvím e-mailu, případně telefonicky. Ve chvíli, kdy se zrcadlo dostane do výroby již není možné objednávku jakkoliv upravit, ani zrušit.
Jak dlouho trvá výroba zrcadla?
Výroba se odvíjí od zvoleného typu zrcadla a jeho konfigurace. Informaci o době výroby naleznete v detailu produktu.