Nacházíte se zde: Úvod Vše o nákupu Vrácení zboží a reklamace
Reklamace
Jak správně reklamovat zboží
Napište nám email
Popis problému
Očekávejte naši odpověď
Vyřešení reklamace na dálku nebo nutnost zaslání zboží
Reklamace produktu
Jakým způsobem uplatnit reklamaci?
Veškeré produkty prochází výstupní kontrolou a na tom, abychom Vám odeslali naprosto bezchybný výrobek, si zakládáme. Pokud byste i přesto zjistili, že se zrcadlem je po doručení něco v nepořádku, kontaktujte nás co nejdříve emailem na info@artalo.cz a problém nám popište. Nejpozději druhý den od nás můžete očekávat odpověď.
Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?
Jakoukoli případnou potíž je vhodné nejdříve komunikovat emailem na info@artalo.cz. Do emailu nám popište podrobně problém, který u výrobku shledáváte, připište také číslo Vaší objednávky nebo faktury a následně do druhého dne očekávejte kontaktování z naší strany.