Hledat
Menu

Nacházíte se zde: Úvod Vše o nákupu Vrácení zboží a reklamace

Reklamace

Dorazilo Vám zboží a něco je v nepořádku? Co nejdříve nás kontaktujte emailem na info@artalo.cz a najdeme řešení.

Jak správně reklamovat zboží

Napište nám email

Napište nám email

V případě, že je něco v nepořádku, napište nám co nejdříve email.
Popis problému

Popis problému

Popište nám detailně problém, který u zrcadla shledáváte. V případě potřeby přiložte fotodokumentaci.
Očekávejte naši odpověď

Očekávejte naši odpověď

Naši emailovou či telefonickou reakci očekávejte nejpozději druhý den.
Vyřešení reklamace na dálku nebo nutnost zaslání zboží

Vyřešení reklamace na dálku nebo nutnost zaslání zboží

V případě nutnosti zboží zaslat zpět je potřeba zrcadlo pečlivě zabalit do obalu tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození při dopravě. K zásilce přiložte reklamační protokol.K zásilce přiložte reklamační protokol. Balík zašlete Českou poštou nebo osobně předejte na naší provozovně.

Reklamace produktu

Jakým způsobem uplatnit reklamaci?

Veškeré produkty prochází výstupní kontrolou a na tom, abychom Vám odeslali naprosto bezchybný výrobek, si zakládáme. Pokud byste i přesto zjistili, že se zrcadlem je po doručení něco v nepořádku, kontaktujte nás co nejdříve emailem na info@artalo.cz a problém nám popište. Nejpozději druhý den od nás můžete očekávat odpověď.

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

Jakoukoli případnou potíž je vhodné nejdříve komunikovat emailem na info@artalo.cz. Do emailu nám popište podrobně problém, který u výrobku shledáváte, připište také číslo Vaší objednávky nebo faktury a následně do druhého dne očekávejte kontaktování z naší strany.

Nahoru